Merhaba arkadaşlar 1 buçuk aylık bir bebeğim var ama ne uykusunu ne de beslenme düzenini oturtamadım düzen deyince böyle saatli bir düzen değil ama doktor kontrolünde hızlı kilo aldığını öğrendik ve bana en az 2 3 saatte bir emzir bu şekilde olmaz dedi ama olmuyor bebeğim saat başı emmek istiyor oyalamak için her yolu deniyorum ama ağlamasını hiç istemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz