Merhaba kozlar. 17 aylık oğlum 6.hastalık oldu. Şuan döküntü evresinde akşam üstü başladı döküntüler. 1 aylık kardeşi var. Kardeşine bulaşır mı ? Ya da bulaştıysa şimdiye kadar bulaşmış mıdır? Abisini evden uzaklaştırmalı mıyız? Kafamda deli sorular. Çok moralim bozuk. Bilgisi olan var mı? Çocuğu geçirip kardeşine vs bulaştıran var mı?