Minel-inannesi Satranc benim oğluşum smokin ve bi gözü yamali oldugu için korsan koyduk adını 😊 ust katimizdakilerin kedisinin adı susam british cinsi oglan onlarinkide
aybarsinannesi1107 Satranc renginden ziyade anlamlı olabilir benim de dişi kedim var ismi Dolly anlamı Tanrı’nın hediyesi demek. Bana türkçe isim vermek komik geliyor bir tanıdığımın kedisinin ismi çörekti 😄😄 Arkadaşımın siyamı var ismi Kofi 😍🥰
TubaB Satranc duman 😅😅😅( dişi kediyse öneri yapmaya gelmiştim erkekmiş ama bu espriyi yapmadan geçemedim. )