Sevgili anneler oğlum 10 gün sonra iki yaşına giriyor . Artık memeden ayıracağım . Şimdiye kadar ekstra süt vb şeyler vermedim hiç. Geceleri uyandığında 1-2 defa tekrar konuşarak su vererek uykuya döndürüyorum ama sabaha karşı uyandığında çok ağlıyor acıkıyor gibi geliyor . Normal midir . Ya da gece ekstra bir şey veriyor musunuz. Gece ve gündüz emmelerini azalttık ama tam bitirmedik. Nasıl yapmalıyım acıkmaması için