Şimdiye kadar biberon hiç vermedim hep bi şekilde emzirmeye çalıştım ama bu aralar gündüz en fazla beş dakika emip bırakıyor aç kalıyor resmen. Sağdığım sütlerden biberonla vermeye de korkuyorum alışıp hiç emmez diye. Napıcamı şaşırdım. Böyle devam mı etmeliyim ne kadar emiyorsa o yetiyo mudur yoksa sütlerden vermeli miyim takviye