Kızlar merhaba 50 günlükken çektirmiştim kalça ultrasonu sol 59 sağ 65 çıkmıştı
1 ay boyunca frejka yastığı kullandım 28 gün sonra gittiğimde sol 65 sağ 68 olmuş röntgen çektirdik bir sorun çıkmadı iyi dedi doktor ama 1 ay daha takmamı önerdi şuan 78 günlük tam otursun dedi olur da gelişimi durur geriler biz garantiye alalım dedi 1 ay sonra gelmeme gerek vqr mı dedim yok dedi sadece 6 aylıkken gelin bir röntgen çekelim dedi başına gelen var mı geri ye giden tekrarlayan?
Ve bebeğim anne sütü almıyor sütüm olmadı sadece 1 ay emdi doktor keşke emseydi dedi mamayla besleniyor bir şey olur mu ki😪