Dün gece bebeğimi emzirdikten sonra gögüs ucunun tam alt tarafım şişti sertleşti. Öyle bir ağrı yaptı ki. Ilık suyla duş falan aldım elimle sağdım biraz banyoda sonra pompa ile sağdım. Canımdan can gitti. Doğru emzirme pozisyonu diyorlar düzgün de tutuyorum ben anlamadım. Sağdığım halde fena ağrım var. Koltuk altım tarafı da ağrı olmaya başladı masaj yaptım yok fena halde acıyor. Gögsümü elle boşalttayım diyorum gelmiyor ve çok acıyor ne yapacağım bilemedim. Hafta sonu bugün yarında resmi tatil acile gitsem de bakmazlar. Emzirmek bu kadar çileli olmamlı ya. 2 aydır nerdeyse bu gögüs ucu acısıyla mücadele ediyordum. Şimdi de sertliklerle. Yaşayan var mı? Öneriniz ben çok bunaldım. Bu acıya daha fazla dayanamıyorum. Emzirmeyi bırakmayı bile düşündüm. Gögsümdeki damarlarımın rengi yeşilden mora döndü. Ne zamana kadar böyle dayanabilirim bilmiyorum. Motivenşxe ihtiyacım var. Bebeğim 3.5 aylık daha