minikailem01 çektirdim 3 ay sonra takılacak. Bu 3. Yaptırışım zor değil ya bişey hissetmiyorsun ama sesleri falan duyuyorsun o aletleri görüyorsun ya psikolojikmen korkuyorsun ama o anki acıdan değil. Ben gözlerimi kapatıp asla işlem bitene kadar açmıyorum elime de peçete gibi bişey alıyorum onu yırtıyorum gözüm kapalı 🤣sadece seslerini duyuyorum.