Hanımlar yardım edin bana 😭 ağlamaktan helak oldum önce ki postumu belki biliyorsunuz dur. 36 saattir ağzına tek lokma sokmadı evdeyiz iğne vurunuyoruz acilden aç vuramayiz gidin karnını diyorlar. Ben de salağım malım zaten çocuğumu bilerek aç birakiyorum ağzına lokma sokmuyorum
Yemiyor yemiyor ağzı beter hale geldi ağlıyor akşama kadar su içse şükür edecek duruma geldim eridi bitti çocuğum halsiz hep yatıyor ne yedirevegim ne meyve suyu ne çorba ne başka birşey ağzına bir gram dahi sokmuyor mama içmiyor
Eriyorum 😭 fayda tavsiye verin
Karadut kullanıyoruz antibiyotik kullanıyoruz. Ağız garharasi yapıyoruz zorla zaten ilaçları da zorla tutup iciriyorux