Sadece bagirsak tepkili sut alerjimiz var yaklasik 1 aydır diyetteyim her şey yoluna girdi derken doktorum herhangi bir kallsiyum kullanmami soyledi suda eriyenlrden aldim bi tane 3 gündür içiyorum 2 gündür aşırı huzursuz yine karnından sesler geliyor gaz had safada geceleri gazdan kıvranıyor nerde yanlis yaptim derken kalsiyumun içindekileri okudum laktoz yazıyor. Bu yapmış olabilir mi ?