berfin2323 Oglum 1 yaşında fakat hala tek soyledıgı kelime baba ve mama 3 aydır anne soyluyorum bi türlü söylemiyor normalmi sizin çocuklarınız kaç yaşında konuşmaya başladı?
Twinsmom-- berfin2323 hayır gayet normal takmayın kafaya benim ikizlerim yaklaşık 10 aylıkken baba anne dede diyorlardı şuanda 17 aylıklar ayaayaya Allah Allah baba mama anne diyorlar yani her bebeğin gelişimi elbette farklı🥰
Ecem__ berfin2323 cok normal olmasi gereken o..kizim 9 yasinda ne zaman konustu ne zmaan emekledi ne zaman yurudu cok hatirlamiyorum cunku cocugumda birsey varmis gozuyle hic bakmadim eskidende kimse bu niye yurumuyor konusmuyor dedigini hatirlamiyorum eski vidyolara bakiyorum 2 yasinda siir okuyormus 15 e kadar sayiyormus…simdi herkeste bi kiyaslama var oglum 19 aylik evet cok kelimesi yok kafayada takmiyorum.ben bir anne olarak cocuklarima elumd3n geleni yaptim tedbir bizden taktir allahtan…
berkinannesi_ berfin2323 17 aylık anneanne mama gitti kedi hadi düştü diyor tam net şekilde değil söyledikleri
berfin2323 gencmom_ senin gene baya kelime soyluyomuş benimkisi sadece baba mama başka kelimesi yok yani acaba hani doktoramı gotursem die düşünmüyor deilim
gencmom_ berfin2323 ama bunlardan şuan en çok miyav ve baybayı kullanıyor diğerini fazla kullanmıyor siz bilirsiniz yine
Nikita berfin2323 anne kelimesini çok zor söylüyorlar. Biz dertlerini anladığımız için. Ama kitap okuyun, yaptığınız her şeyi anlatın. Öğrenmesine katkı sağlayın. Ben gözle görülebilen her şeyi anlatırım. Şeklini, rengini, amacını vs… kızım ağzımdan çıkan her şeyi tekrar edebiliyor. Kelime sayısı da maşallah yaşına göre tüm derdini anlamamı sağlayacak kadar var çok şükür
Dilemomy Kızım 15 aylık. Gel, git, al, at, baba, anne, anneanne, kedi, mama, meme, dayı, hala, dede, hadi sadece bunları söyleyebiliyor
Mgf berfin2323 15 aylik olduk.ay atladikca kelimeleri artiyo.ben cok konusurum oglumla.is yprken uzerini degstrrkn oyun oynarkn.bnce bunun cok fydasi var klimelerinde.1 yasindaykn annw baba mama dede meme diyodu 3 ayda baya ekledi uzerine.anneanne miyv havhav deh elma allah orda hadi hoppa gibi kelimeleri var.zamnla glisim gsteriyolr
sseymanur berfin2323 19 aylık oğlumda anne demiyordu son zamanlarda başladı demeye baba aba mama daha çok kullanyr onlar daha kolay geliyor sanırım
yellowmom8 berfin2323 kelime dışında başka bi sorun hissetmiyorsanız acele etmeyin her bebeğin gelişimi farklıdır ❤️
beyzzsenturkk_ berfin2323 benimki de anne demiyor beklemiyorum da zaten genelde baba mama cici diyo bişey uzatacağında yi yi diyo ben yedirirken ye ye diyorun ya😂😂😂 arada bişeyler söylüyo anlamlı anlamsız o kadar hep gulu gulu yapıyo hindi gibi annwajjwjajqjwq
terliklerimlegeldim berfin2323 14 aylık Şuan oğlum, Miyav havhav mööö mee vızzzz sssss cik cik maymun sesi böyle hayvan seslerini çıkarır. Anne baba mama dede gel git bekle piki muz elma hennn henn saat bikaç bir şey daha söylüyor aklımda yok Şuan. kitap üzerinde şekiller var onlar üzerinden ilerlerdik hep.yaptığım her şeyi de anlatırım. (Önerebilirim kitabı çok faydası oldu) Ama şunu atlamamak gerekir ki her çocuk farklıdır. Şuan yaşları çok küçük aslında gayet normal sadece onunla bol bol konuşun ve kitap okuyun. Ekran varsa izletmeyin derm.
Ygmr2712 berfin2323 merhaba benim 15 aylık kızım baya bi kelime söylüyor 9-10 aylıktan beri belki daha erkeninden. Ama benimki de yürümüyor hala :) demek istediğim hepsi bir yerden yapıyor bir yerden yapmıyor takılma bende yürümemesine takılmıyorum illa yürür yani. Sizin için de aynı şey geçerli illa konuşur kafanızı yormayın tadını çıkarın
OmerAsaf00 Bnimki 14 aylık baba,mama, dede,dayı, anneyi tam çıkaramıyor ama anlıyprum. En komiğide iki diyor😂 bir iki üç diye oynuyor ium hep oda iki yi kapmış