Kemalinannesiii Merhabalar bebeğim 12 aylık bu sabah uyandığında gözünün birisi kızarmış ve içi kıpkırmızı beyaz bir nokta var arpacık mı diyolar onun gibi doktoruma da yazdım ama merak ediyorum sizlerde de oldu mu ne zaman geçer neler yaptınız ?
busraidil Kemalinannesiii arpacık olabilir internetten bakın benim kızımda da çıktı sıcak uygulama yaptım sıcak bez beklettim gözünde uyuyunca yapabiliyorum o şekilde biraz gevti ama hala var bı turlu geciremedik göz doktoruna bı götürün isterseniz ihmal etmeyin benimde kızımda 1 buçuk aydır var neredeyse
Kemalinannesiii busraidil 1,5 ay çok uzun değil mi ya doktoru damla yazdı dediğşnşz gibi sıcak uygulama yap diyenler de oldu size de geçmiş olsun
busraidil Kemalinannesiii uzun bı sure ama bunyeyle alakalı çocuklarda biraz inatçı oluyor hemen geçmiyor dediler gözlerinde hiçbir sorun yok şükür sadece geçmesi için bekleyeceğiz netir göz damlası vermişti ama onuda şuan kullanmayin dedi çünkü kullandığında etkisini görmedik zaten enfeksiyona bağlı birşey değil denildi takip ettiriyorum ben
Defne-2805 Çok geçmiş olsun dün benim kızımında gözünde arpacık çıktı . Hangi damlayı kullanıyorsunuz acaba
Kemalinannesiii Defne-2805 bizim doktorumuz tobracet önerdi bugün alacak eşim bakalım fayda görecek miyiz Size de çok geçmiş olsun