Biliyorum otizm mi postlarından bıktınız ama annelik zor 😥 oğlum 21 aylık ismiyle seslenince bakıyor çoğu komutumu algılıyor ve yapıyor en basitinden aynada gözüne bak diyorum gidip bakıyor felan öyle arabayı eline alıp tekerine döndürüp ona bakma huyuda yok ama bi yerde bi delik görse oraya bişey sokmaya çalışıyor delikler ilgisini çekiyor buna otizm ya da belirtilisi diyebilir miyiz ?