Eglenogren evet çok alıyorum. Kızım 14 aylık. Kitaplığında ince hikaye kitaplarından en son saydığımda 120 tane vardı. Kalın çocuk hikaye kitaplarından 10 tane var. Daha şimdiden 4 yaşa kadar neredeyse her türlü etkinlik kitabı aldım çünkü sıfır ekranda büyüyen çocuğu oyalamak için mecburum. Bahsettiğiniz bebek üniversitesi türevi kitaplarından da oyuncaklarının yanında duruyor. Rakamlar, harfler, hayvanlar, taşıtlar, oyuncaklar, dokun hissetler vs vs her çeşidinden de almaya çalışıyorum. Doyumsuz olacaksa kitaba oyuncağa doyumsuz olsun. Alırım. Kendim de çok kitap okurum. Şimdiden temelini oluşturmaya çalışıyorum. Hareketli kitaplarla da çok oynarız.
Oyuncaklarına da çok kaliteli, ithal oyuncaklar alarak uzun ömürlü ahşap ve her yaşta oynanacak türde şeylere yatırım yapıyorum. Çocuk istese de parçalayamaz.
Oyuncak rotasyonunu ben de yapıyorum. Faydasını da görüyorum. Hepsini görünce çocuk neyle oynayacağını şaşırıyor. Her gün 2 taneyi ortadan kaldırır yeni iki tane koyarım. Oyuncakla geçireceği süre artıyor böylece.
Belki kreşe gidince zaten sahip olduğu için oyuncaklar ona sıkıcı gelebilir ama kreşin olayı akranla vakit geçirmesi bana göre. O yüzden çok zorlanacağını sanmıyorum.