Arkadaşlar evım ıkı artı bır boş odam yok ama çocuğun oyuncakları her yerde.. oglum 3,5 yaşında yanımızda uyuyor. Sızce oda yapmalı mıyım? Ev küçük eşyalardan vazgeçeceğim.. deprem bolgesınde olduğumuz ıcın korkuyorum bır yandan da ayrı odada yatırmaya. Sızce ne yapmalı