
Temizlik ürünlerinde yerli üretimlere geçtim malum boykot ama bir şey elimi bu hale getirdi. Egzemaya da benzetenler oldu fakat kaşınmıyor sadece ara ara yanma oluyor. Bu arada ürünler daha önce annemlerde ve ya başka yerde kullandığım ürünler hiç böyle tepki olmamıştı. Zaten hiç alerjik bir yapım yoktur. Ne sürebilirim fikri olan var mı?
Not: Boykot mu falan diyecekler varsa yazmasın lütfen ❤️