Busrgok evet birden oldu hatta 1yasina girdi neden hala yurumediki desteksiz diyordum bigun aksam otururken bi baktim cocuk paytak paytak yürüyor sevinc çığlıkları atmışım bianda 🤣 surekli tek elinden tutarak yurutun ama siz ben evde disarda falan surekli tek elinden tutarak yurutuyordum birde boyle ellerimi iki yanina koyarak birakiyordum kendi basina ayakta kalsin diye ama dusuyordu tabi