Günoooo🌸Kızlar ne durumdasınız ?
Günler nasıl geçiyor ?
Bizde hoplama zıplama atlama ve tepemden asagı atlayan bir koca panda ile gecıyor 😃
Kıtap okuma sakin aktıvıetler harıcınde genelde hep koltuk tepelerinde ve kendını keşfetme adına heryere tırmanma ıstegı
Artık konsol ustundekı lambayı bile yakıyor arabasına çıkıp 😅
Boyun fıtığı olmama duası edıyorum çünkü kafamın üstüne tünüyor 😂
Haftada üç gün oyun evine gıdıyoruz enerjı atıyor ama evde enerji yuklenıp devam ediyor maşallah 😄