Ara kanamalarim yuzunden kadın dogumcu 6 ay boyunca Yasmin kullanmamı söyledi.Neyse başladım regl ikinci gününden itibaren. Fakat regl bitti, ikincisine 14 gün kala tekrar lekelenmeye başladım. Kullandığımdan belli de baş agrisi, göğüs hassasiyeti oldu. Baktım yan etkiymis ama düzelir mi, yaşadığım şeyler normal mi, daha ilk kutum şikayetimde düzelmedi aksine regl 5-6 gün önce baslayan lekelenmeler iki hafta öncesinden başladi bu sefer . Ona göre Dr gideyim cevap verecek olan arkadaşlara teşekkür ederim.