camra
Evde 4 aylıkken yapıldı.
Sünnetçi değil, özel bir hastanenin çocuk cerrahı yaptı.
Bizim doktorumuz bu konuda çok iyiydi.
Çevremizde de onun sünnet ettiği bebişler olduğu için onu seçtik.
Salgın dönemiydi bir de. Bizim çok rahat geçti.
Ne sünnet sırasında ağladı ne sonra
Şarkı müzik mama içme eşliğinde oldu ve hemen de iyileşti