Siz nasıl veriyorsunuz ek gıdayı günde kaç kez. Benimki 6 aylık nasıl yapmalıyım tam bilemiyorum zaten iştahsız bi bebek mamayı zarzor içiriyorum oynata oynata bazen de uyurken içiriyorum çünkü uyanıkken içmiyor ağlıuor saatler geçmesine ragmen. Sizin düzeniniz nasıl acaba ? 6 aylıkken kaç öğün vermeli kafam cok karısık