bebegimherseyim08 olympea, favori parfümüm 🌸 biraz ağır kokusu var ama çok kalıcı. Orjinalini de kullandım bargellodan da kullandım. Orjinali kadar kalıcı olmasa da bargello da oldukça güzeldi.
Alien de, çok hoş kokuyor ☺️birde bir dönem oriflameden kullanmıştım amber elixir kahverengi olanı o da favorilerimin arasında 🫶🏻