Acile gitseniz tabii ki şurup yazarlar. Benim bebeğimde 6 aylık neredeyse 1 ay olacak ökdürüğü geçmedi balgam ve burun akıntısı var doktor bize öksürüğü uzun süre devam eder boğaz enfeksiyonu var dedi ama dediğinden de uzun sürdü hala geçmedi. Antibiyotiksiz geçmeyecek galiba. Şimdilik sadece şurup içiyor haftaiçi bir daha doktora götürecegiz bu kez özele gideceğiz