Merhaba. Yaptığınız doğum ya da emzirme şekli ile bebek bağını tamamen bağdaştıramayız, tabii ki mesela meme bağı güçlendiriyor ama bu olmadı diye annesi ile bağı yok demek ayıp olur. Güvenli bağlanma çok derin bir konu aslında. Uyku, güvenli bağlanma ve bebeğiniz kitabını okumanızı da tavsiye ederim.
Mesela sık sık ten teması, göz bakışması konuşma beraber uyuma gibi bağınızı güçlendirecek şeyler yapıyor musunuz? Anneyi tanımayacağını düşünmüyorum bir bebeğin, kokusunu sesini daha karnındayken öğreniyorlar sizi elbette tanıyordur annesi olarak, sadece daha henüz güçlü bir bağ oluşmamış olabilir.
Bu aşılabilir bir konu hiç canınızı sıkmayın 💓