Evaakus Goon kullanıyoruz. Gündüzleri şahane ne bir sızdırma ne bir koku ama gece kullandığımız bez sabaha kadar baya doluyor tabi zibini resmen nemli oluyor ve aşırı bir koku sizler de yaşıyor musunuz ?
Btlszr Evaakus mavisi öyle sarısına daha iyi diyorlar ben bu ay molfix aldım daha uygundu mavi olandan hiç sızdırmıyor gece ne kadar dolsada sırf gece kullanmak için molfix alın en kötü
pasaklisinkukuli Evaakus çok normal bence gündüz üç saatte bir değiştiriyorum ama gece kaç saat poposunda kalıyor ıslanmadıgı sürece nem olması hafif normal geliyor bana ayrıca prima falan da öyle oluyor çok çiş dolunca bekleyen çiş de kokuyor
2bakartal Evaakus sarı paket kullaniyorum.Geceleri prima takiyorum.Bi kere goonla kaldi.sizdirma yapmadi,evet cok ciş oluyor bez agirlasiyor ,koku cısle alakali olabilir.