Benim oğlum 4 ay 23 günlük uzun zamandır kucağımızda oturtuyorduk zaten. 1 haftadır da mama sandalyesinde oturuyor. Sırt kısmı ayarlanabiliyor ama biraz yatar pozisyona getirsem ağlıyor dik oturmak istiyor. Ara sıra 5 10 dakika oturtuyoruz bir sıkıntı yaşamadık şükür.