terafonik Kızım 2 aylık. İlk doğduğunda sürekli pişik oluyordu bende her bez değişiminde zeytinyağı sürüp üstüne pudra döktüm geçti, hala öyle yapıyorum zararlı mıdır acaba
Eailesi4 terafonik zeytinyağı asitli yakar yarayı biraz da açabilir pişik kremi kullanın ve pudra yı hiç bir doktor önermiyor vücudu havasız bırakıyor
Hcmy_ terafonik pudra tabi ki zararlı iyice kurulayın ıslak mendil kullanmayın kantaron yağı sürün olmaz zaten biraz da havalandırın. Özellikle kız çocuklarında yumurtalık kanseri yaptığını söylüyorlardı ünlü bir markanın
mnkanne1 terafonik zeytinyağını biraz ısıtıp asidini aldıktan sonra kullanın pudra da zararlı krem kullanabilirsiniz onun dışında bir de kantaron yağını kullanabilirsiniz hemen geçiriyor