Merhaba arkadaşlar lütfen bana yardım olun kızımın kollarında benekler oluyor pütürlü kac tane doktora gittim hepsi farkli bisey dedi ek gıda alıyor 10 Aylık acaba yedikleri dokunuyormu kakası fln normal yada bi ilac fln mı döküntü yapıyor yardım edin kafayı yicem artık😢