gizgizz ya kimliğimde sorun oldu sanırım 11 de randevu almıştım kimlik için neyse ordan sıra alınamadı sürücü için aldım ama kadın ikisini de yaparım dedi mesaj geldi sonra kimlik kartı başvurunuz iptal edilmiştir diyor neden öyle oldu anlamadım kadın bana geçici kimlik belgesi de verdi .. aradım bugün yeniden gelmeniz lazım ozaman diyor ilgilenmedi bile telde ki sünepe napcam ya offf