mormenekse12 harcanmıyor bildiğim kadarıyla. sadece yemek siparişlerinde falan kullanılıyor bazı restoranlarda kapıda mobil kodla ya da yemek kartının kendisiyle. onun harici marketlerde kullanılıyor