Duru07 benimde gözümde mazi canlandı normal doğum belirli süre zor sonra rahat ediyorsun diyenler zorun da zoru var 2 aya anca iyileşti dikişli bölgem yürüyemiyorsun yatarken dönemiyorsun tuvaletten çıkmadan bir ton temizle kurutma makinesiyle kurut gazlı bezle batikonla bende 2. olursa normal doğum düşünmüyorum Allah izin verirse, çok zordu belki bizimde durumumuzun zoru vardır buna şükür diyelim en azından bizde çocuklarda sağlıklı şükür