Zehranur12 Kızlar bebeğime aptamil veriyorum ama aşırı derecede gaz yapıyor 2 kutu tek bitirdim mamasını değiştirsem bişey olurmu golden goat vermek istiyorum
karsununannesi Zehranur12 gazli bir bebekse SMA COMFORT kullanmanızı öneririm bende ayni durumdaydım bu mamayı kullandık sonra geçti çok şükür ve gaz yapmayan mama olduğunu söylediler
ebraz Zehranur12 ben golden goat kullanıyorum memnunum ama bence gazlı bebekse ne verirsen ver gazlı çocuğa etki etmiyor ama tabi aptamilden daha iyi golden goat kullan derim
Derya0655 Zehranur12 mama olayını deneyerek bulucaksınız. Her mama iyi gelmiyor bebeklere maalesef. Biz evolvia ile rahata ermiştik. Umarım en kısa sürede doğru mamayı bulursunuz.
Zinnetnur karsununannesi ben 4 buçuk aydır hipp kullanıyorum ama onda sürekli bağırdak gazı yapıyor siz hangi mamadan sma conforr a geçtiniz bende sma aldım ama daha çok gaz yapar diye korkuyorum denemeye