Merhaba kızım için sma kullanıyordum son zamanlarda güzel yememeye başladı doktoru mamasını değiştirin deyince bebelac Golda geçtim. Sma suya koyduğum gibi çözünmesi bir oluyordu ama bebelacı da aynı şekilde yapıyorum ne kadar çalkalasamda beklesem de çözünmüyor. Her zaman smayı da böyle yapardım sıkıntı olmazdı. Ketılda suyunu ılıtıyorum biberona koyup üzerine mamayı ekliyorum çalkalıyorum. Ben mi yanlış yapıyorum 🤯🤯 yoksa bunun yapılışı mı farklı? Kutusunu da attım. Marketten almıştım🥺