TubaB 12 aylık bizimkide. 7 aylıkken falan gece cok mama içmeye kalkıyor diye homurdanıyordum en güzel zamanlarıymış. En azından içip uyuyordu şimdi gece beslenmesi de yok diş değil hasta da değil niye bu uyanmalar anlamıyorum… birde şey cok yıpratıcı tam uyutuyorum koyuyorum beşiğine 5 dk sonra hoops uyanıyor. Allahım o an böle kendimi sacımı basımı yolasım geliyor