figfig Grip aşısı oldum bu seferde boğaz enfeksiyonu oldum yine geçti çocuklara bazen ne yaparsanız yapın olacağı varsa oluyor Allah beterinden korusun napalım
Alyasmom23 figfig aminn inşallah çok geçmiş oldun sızede bağışıklığım çok düşük hep hasta olurum bende. Emzirdıgım ıcın aman bünyem dusmesın diye doğumdan sonra kı kilodan bıle fazlam var
Durucuumm Alyasmom23 en azından emerken takarsanız gerçi bende hep taktım da doktor güldü bana eziyet etme kendine bırak geçerse geçsin bağışıklık kazansın dedi ama yapamıyor insan işte
Alyasmom23 Durucuumm evet takıyorum ama yavrum onu oynatmadıgımı sanıyor uyuturken çıkarmaya çalıyor de akaınd huysuz hep ağlayarak uyanıyo kucaktan ınmıyo ek gıdaya geçtik kabız ama her an acaba hastalığım mı geçti diye korkuyorum doktorlar ne yaşadığımızı bı anlasa