MTVr Arkadaşlar 2 gün sonra kızım 1 yaşının dolduruyor şimdiden 3 numaralı mamayı kullanabilir miyim 2 gün için mama almama gerek yok diye düşündük yani 2 numaralı mamayı almaya gerek yok diye düşündüm
mormilena MTVr gerek yok almanıza 1 hafta vardı ben bebeğim için 2 ye geçtim çünkü 1 bitmişti tekrar almayı düşünmedim.
Rene MTVr kullana bilirsin canım sıkıntı yok bizde öyle yaptık hatta doktorada sordum kullanabilirsin tabi dedi