Buket57 aman domuz gribi olmasında. Bizimde öksürüğümüz başladı. Ben şimdi tereyağlı pekmez yapacağım. İşe yararsa söylerim sende yaparsın. Bol bol su içir. Ben sarımsaklı yoğurt yedirdim. Tavuk suyuyla çorba yaptım içine tavukları tel tel yapıp koydum. Birazda limon sıktım içirdim. Burnunu temizledim tıkandıkça. Böyle böyle hafiflettik. Bugün daha iyi. Sende yap istersen.