tuche8989 ya bende aldım kullanıyorum çok da memnunum ama sormak istediğim şimdi bunun kapağı var ya kenarları siyah plastik. Bu siyah plastik kısımlarında yağ lekeleri oluştu ve hiç bir şekilde çıkmıyo bi benimkimi böyle oldu acaba yoksa genel bi sorun mu ? sizinki nasıl