Bebeğim 33 günlük, en başından beri beslenme problemi yaşıyoruz. Meme+mama olarak devam ediyoruz. Emziriyorum yutkunma sesini duyuyorum fakat emzirme bitince ağlıyor aranıyor, genelde gece bu saatlerde oluyor. 60 cc mama veriyorum. Verdiğimde hepsini bitiriyor. Açlıktan mı yoksa sadece aranma refleksinden mi bitiriyor🥺 şuan 3.200 gram kilosunun da çok iyi olmadığını söyledi doktoru. Sütümü daha kaliteli yapacak önerileriniz var mı🥹