Bizim uykular mahvoldu öyle böyle değil. Zaten çok uyuyan bir bebek değil aşırı zorlaştı uykuya dalması yatağına koyarken uyanıp ağlıyor. Gece fena uyumazsi sürekli uyanıyor. Mızmız . Atak haftasında galiba 8 ay 14 günlük. Bu ay çok zorladı gerçekten . Siz de nasıl? Yaşayıp geçen de varsa içime umut serpse çok iyi olur