Bende sezeryan sonrası hafif kanamalar yaşadım ama 21 gün sonra tekrar adet gördüm ve çok fazla kanamam vardı doktora gittim ultrasonla baktılar ayriyetten kan testi yaptılar ama çok şükür bir şey çıkmadı sonra düzeldi düzenli bir şekilde adet görüyorum ben dekolman plasentadan dolayı acil sezeryan olmuştum ona yordum birazcık da ama şu an bir sorun yaşamıyorum normaldir ama yine de bı doktora görünün dikislerinize falan baktırın çok ta endiselenmeyin bence normal