Selam kızlar, 5 ay önce sezeryan oldum bu akşam banyo yaparken fark ettim sezeryan yerim bir ufak kısmı sivilce gibi şişmiş ve kızarmış normal mi bu durum ağrı sızı falan hiç bisi yok. Birde amaliyat cizgim mor ince uzun çizgi var buda mı normal acaba.