Merhaba kizlar dün 18. Ay asimizi olduk bugün banyo yaptırırken farkettim kolu morarmış kızarmış ve şişmiş var mı başına gelen geçici bir şey mi bir de çocuğum çok hareketli olduğu için aşı vurulan yere pamuğu çok bastiramamistik ondan mı oldu acaba endişeleniyorum