Miyauw ateşli çocuğa iğne yapılmaz derler genelde o yüzden iğne vurmamış olabilirler ama ateşi düşene kadar çıkarmamaları gerekirdi. Arkadaşımın kızında da vardı kanda enfeksiyon oda çok ateşlenirdi, çoraplarını limonlu suya batırıp giydirirdi ne kadar doğru bir yöntem bilemiyorum ama çok geçmiş olsun bence başka bir hastane varsa oraya gidin ve ateş düşene kadar yatış talep edin