tuche8989 saat 03:38 suan ama bebegim 2,5 veya 3 te uyandi, tam hatrlayamiyorum uykusuzluktan 🤦🏻♀️ hala uyumuyor. Bende inat ettm emzirmeden yatiricam geri diye smdi esim aldi kucagnda gezdiriyor. Benm derdim bana yetmezmis gibi bir de esimin salak salak triplerini cekiyorum niye uyutamadm diye. Demem o kiiii, yalnz degilsin bacım merk etme. Uykuya direniyorlar 817328 saat, sonra da zönk diye de hemen uyaniyorlar