Eliaemir sizi xok iyi anlıyorum benim de çocuğum istahsizdi. Doğduğundan beridir hem de. Yemiyor diye agladigim günler oldu. Annesin tabi düşünüyorsun. Şuan 4 yaşında ve 3 yaşında ben bıraktım saldim yani. Ben salinca yemek yemeğe başladı 😂 demek ki o da stres yapıyormuş sürekli ben baskiliyinca. Yemiyor musun diyorum yok diyor kaldırıyorum iyice acıkınca veriyorum yemek. Bence siz de öyle yapın. Ona sorun eğer yok derse öğün atlayın iyice aciksin. Doktor da böyle demişti. Aç kalmasın diye atıştırmalık vermeyin diye meyve vs. Acikmayi bilsin diye