Bebeğim 1 yaşında ve yaklaşık 2 haftadır her gece aynı saatte uykusunda çığlık çığlığa ağlıyor 3-4 dakikaya yakın sakinleştirmeye çalışıyorum ama kesinlikle işe yaramıyor. Yaşayan var mı sebebi ne olabilir gerçekten iyice can sıkıcı olmaya başladı bu durum