Bebeğim bir buçuk yasinda, artık mamadan kesmeye karar verdim inek sütünü kullanmaya başladım çok şükür ki severek içiyor ancak gece kalkıp ısıtana kadar ağlama krizine giriyor hatta bazen uykusu açılıyor. İnek sütünü termosta muhafaza edebilir miyim? Bu yöntemi deneyen anneler var mı?