eez 15 gün sonra yaşına girecek. Aslında şöyle, artık normal yemek de yediği için anne sütü aslında ara öğün gibi, artık ihtiyacının çoğunu ana gıdalardan alıyor. Sütünüz azaldı mı aslında doğru soru değil bence, zira, emzirdiğim her zamanda sütüm var ama günün geri kalan zamanlarında ,ilk aylardaki gibi göğsünden sızmıyor. Bebeğim her emdiğinde ise doya doya emiyor ama aradan zaman geçince yemeğini de yiyor. Ben özellikle gece emzirmeye devam ediyorum. Gece emzirmesinden ne o vazgeçmek istiyor ne de ben :)) umarım sorunuzu yanıtkayabilmişimdir zira her zaman her şey kalıp gibi olmak zorunda değil hani işe başladın, emzirme sıklığı azaldı Hop süt kesildi gib bir matematik yok. Emzirdiğim sürece sütüm var, emziriyorum ve sütüm var :)