2prensessannesi4193 iyi mi bilmiyorum ki doktor çok ketum. Bana da dese iyiye gidiyo ya da ilerleme yok, bilsem durumunu en azından rahatlayacağım. İnternetten araştırmaktan prof olucam neredeyse. Her gittiğimde elimizden geleni yapıyoruz diyo. Daha mı iyi, daha mı kötü, değişiklik yok mu, takribi ne zaman çıkar hiç cevap yok. Bana 5 gün dese 5. gün yakasına yapışmayacağım ben de sadece bilmek istiyorum. 13 gün gördüm, kokladım, 14. gün aldılar kucağımdan. Çok özledim.